Atsiliepimai ir pranešėjai

Atsiliepimai apie Practical MEDMarketing 2018

Ačiū už puikų renginį.“ (Tarptautinė farmacijos kompanija)
Tikrai stiprūs pirmieji pranešėjai“ (Tarptautinė farmacijos kompanija)
Prezentacijos paliko gerą įspūdį ir gavome naujų idėjų, minčių. Esame kompanija, kuri prekiaujame OTC vaistais, tad trūko informacijos šia tema.“ (Tarptautinė vaistų prekybos bendrovė)
Linkiu, kad tokio formato konferencija gyvuotų dar ilgai ir dalyviai galės pasisemti naudingų žinių ir įžvalgų iš stiprių pranešėjų.” (Vaistų prekybos bendrovė)
Dėkojame už suorganizuotą renginį, ypač praktinių paskaitų pranešėjams.“ (Farmacijos kompanija)
There’s definitely something special about niche-scale events like MEDMarketingDay.“ (Tarptautinė farmacinės rinkodaros kompanija)

Practical MEDMarketing 2018

Janusz_Krupa_Practical-MEDMarketing-2018-march.jpg
Baigęs Varšuvos medicinos mokyklą ir įgijęs pardavimų valdymo patirties tarptautinėse vaistų kompanijose, Janušas padeda savo klientams tobulinti įgūdžius farmacinėje rinkodaroje.

„MCM planavimas farmacijoje 2018.“
Janusz Krupa

Partner, BrandPharma (Lenkija)
Rene-Neubach-medmarketing.jpg
Pripažintas skaitmeninės rinkodaros farmacijoje ekspertas, dabar Rene atsakingas už profesionalaus turinio planavimą ir platinimą vaistų, gamybos ir paslaugų sferose.

„Turinio rinkodara sveikatos priežiūros specialistams, įtraukiant nuomonių lyderius.“
René Neubach

Content Marketer, Neubach Comms (Austria)
Natalya-Tovkus-Practical-Medmarketing-Day-Vilnius.jpg
Skaitmeninės transformacijos organizacijose įgyvendintoja, Natalya savo žinias ir patirtį naudoja gyvybės mokslų pramonėje, kad padėtų jos dalyviams naudotis skaitmeninės informacijos pateikimo strategijomis.

„Medicininio turinio pritaikymas skaitmeninės rinkodaros veiksmams.“
Natalya Tovkus

KAM, Viseven Europe (Ukraina)
Ivan-Chervotkin-Practical-MEDMarketing-o.jpg

„Medicininio turinio sukūrimas ir valdymas užsakovo akimis.“
Ivan Chervotkin

Portfolio Manager, Men and Women Health Group, Pfizer (Ukraina)
Gustavas-Jankauskas-Medmarketingday-o.jpg
Turėdamas daugiau nei 12 metų sėkmingo darbo patirtį farma rinkoje, Gustavas yra vienas įdomiausių pašnekovų Baltijos šalyse, ypač – mažmeninės prekybos farmacijoje.

„Efektyvus pardavimas - nuo gydytojo iki vaistinės iki paciento.“
Gustavas Jankauskas

Profesionalus vaistų bendrovių valdybų narys (Lietuva)
Michal-Pilkiewicz-MedMarketingDay-speaker.jpg
Farmacijos srityje nuo 2000 metų, bendrovėje IQVIA Michal’as dabar atsakingas už ryšius su tiekėjais, vyriausybės institucijomis ir profesinėmis asociacijomis.

„Specialistų įtraukimas į skaitmeninę komunikaciją besikeičiančiomis rinkos reguliavimo sąlygomis.“
Michal Pilkiewicz

Director Supplier Services EE, IQVIA (Lenkija)
Elvijs-Gulbis-Practical-MEDMarketing-2018-speaker.jpg
Elvijs patirtis medicinoje ir rinkodaroje leidžia pateikti regiono farmacijos kompanijoms sprendimus, kurie įvertina Baltijos ir Šiaurės Europos šalių ypatumus bei dydį.

„Daugiakanalės rinkodaros ypatumai Baltijos šalyse.“
Elvijs Gulbis

Sales and Marketing Director, Vivanti (Latvija)

„ “

Atsiliepimai apie MEDMarketingDay 2017

Dėkoju už įdomią konferenciją.“ (Lietuviška farmacinė kompanija)
Visų pirma, dėkoju už puikiai suorganizuotą konferenciją.“ (Tarptautinė farmacijos kompanija)
Ačiū, buvo tikrai įdomus renginys.“ (Vaistų prekybos bendrovė)
It was very inspiring being there yesterday I really enjoyed presentations.” (Tarptautinė sveikatos rinkodaros agentūra)
Ačiū už labai įdomų vakar dienos renginį, mums paskaitos paliko geriausią įspūdį.“ (Sveikatos naujienų portalas)
I heard positive feedback from my attending colleagues about the event, specifically mentioning the presentations from Vertic, Astra and Google as really good ones.” (Tarptautinė farmacijos kompanija)

MEDMarketingDay 2017

dr-janos-penzes-digipharmaday.jpg
Janoš yra dirbęs su daugumos terapinių sričių produktais bei jų gyvavimo ciklų projektais, o šiuo metu daugiausia dėmesio skiria efektyviam ir tinkamam skaitmeninių įrankių pritaikymui ir įvedimui į Europos rinkas.

„Rinkodaros dilema: ko tikėtis iš skaitmeninių kanalų pajungimo.“
János PÉNZES MD

International eMarketing Manager Gedeon Richter Plc (Vengrija)
Mikkel-Arnoldi-Pedersen-MEDMarketingDay.jpg
Kiekvieną dieną Mikkel padeda farmaciniams prekių ženklams kurti daugiakanalės rinkodaros strategijas, taktinio įgyvendinimo planus ir veiksmus, padedančius pakeisti gydytojų, pacientų ir jų artimųjų požiūrį ir elgseną.

„Produkto įvedimas - nuo įžvalgų iki strategijos ir įgyvendinimo. 3-jų žingsnių planavimas.“
Mikkel Arnoldi

Head of Vertic Healthcare (Danija)
Gustavas-Jankauskas-Medmarketingday-o.jpg
Turėdamas daugiau nei 12 metų sėkmingo darbo patirtį farma rinkoje, Gustavas šiuo metu vadovauja didžiausiam Latvijos vaistinių tinklui. Jis yra vienas įdomiausių pašnekovų Baltijos šalyse, ypač – mažmeninės prekybos farmacijoje.

„Vaistinių rinkodara ir komunikacija. Ką planuoti ateičiai?“
Gustavas Jankauskas

CEO Meness Aptiekas (LV)
Gryta-Balseryte-MedMarketingDay.png
Ilgus metus kaupusi patirtį pardavimų bei media srityse, pastaruosius 5 metus iš arti stebi kaip auga ir keičiasi Lietuvos interneto rinka. Šiandien užima „Gemius Baltic“ regiono vadovės Baltijos šalims pareigas.

„Kas naršo sveikatos svetainėse ir kaip reklamuojasi farmacijos sektorius“
Gryta Balserytė

Regiono vadovė Baltijos šalims, Gemius Baltic
Justas-Lozinskas-Google-MedMarketingDay-275.jpg
Justas dirba Google Europos būstinėje Dubline bei padeda Baltijos šalių kompanijoms įgyvendinti skaitmeninės rinkodaros kampanijas Google tinkle, tarp jų ir specifinius projektus sveikatos priežiūros srityje, reikalaujančius reklamos politikos vingrybių supratimo.

„Paieška internete ir sveikatos rinkodara. Geriausia praktika ir ko reikia vengti.“
Justas Ložinskas

Market Experience Lead at Google (Airija)
ieva-valpetere-medmarketingday-astrazeneca.jpg
Atsakinga už kompanijos veiklą skaitmeniniame pasaulyje, Ieva kuria ir įgyvendina informacinius projektus, padedančius efektyviai perduoti reikiamą informaciją gydytojams ir pacientams.

„Ligos žinomumo kampanijų turinys. Pridėtinė skaitmeninių kanalų vertė“
Ieva Valpētere

AstraZeneca Digital lead for Baltics
Martynas-Navickas-O.png
Martyno 13 metų naršymo patirtis rinkodaros ir pardavimų pasaulyje dabar leidžia sėkmingai sujungti virtualius pacientų poreikius su pagalba realiame sveikatos priežiūros pasaulyje.

„Ką Lietuvos pacientai veikia internete? Manodaktaras.lt patirtis ir įžvalgos.“
Martynas Navickas

CEO, Manodaktaras.lt (Lietuva)
Liga-Busa-Lehtonena-Medmarketingday.jpg
Daugiau nei 15 metų patirtis tarptautinių rinkodaros ir komunikacijos projektų, susijusių su sveikatos priežiūra, valdyme leido Lygai sukurti sėkmingą medicininės komunikacijos receptą.

„Receptas efektyviai sveikatos komunikacijai skaitmeniniuose kanaluose.“
Lyga Buša-Lehtonena

MD, Marketing Angels (Latvija)
Gytis-Melnikas-MedMarketingDay1-o.jpg
5 metus Gytis konsultuoja medicinos įmones, rengia ir įgyvendina aukštos vertės medicinos paslaugų rinkodaros strategijas. Gytis žino, kaip suderinti solidų įvaizdį ir pardavimų skatinimą, kas visuomet sudomina pacientus, koks optimalus skaitmeninės ir tradicinės rinkodaros santykis.

„Premium klasės medicinos klinikos rinkodara. Grožiochirurgija.lt atvejis.“
Gytis Melnikas

Asocijuotas rinkodaros vadovas, Groziochirurgija (Lietuva)
Placeholder-ADA-Medmarketing.png

„Asmens duomenų tvarkymas tiesioginės rinkodaros tikslais.“
Simona Gavorskaitė

Vyr. specialistė, Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (Lietuva)

DIGIPharmaDay 2016

emma-sutcliffe-digipharmaday.jpg
Biochemikė, pripažinta, kaip viena įtakingiausių specialisčių sveikatos socialinių kanalų srityse.

„Pacientų įtraukimo taisyklės socialinių tinklų paženklintoje sveikatos priežiūroje.“
Emma Sutcliffe

Patient Engagement & Socialised Health Expert (D. Britanija)
dave-clarke-digipharmaday.jpg
Dave Clarke – kompanijos „Ethical Reach“, kuri specializuojasi daugiakanalės rinkodaros pritaikymo gyvybės moksluose srityje, vadovas. Jis padeda suprasti ir atrasti tinkamus rinkodaros metodus.

„Skaitmeninis „mąstymas“ farmacijoje: svarbios pamokos ir iššūkiai.“
Dave Clarke

Director, Multichannel Exponent, Ethical Reach (D. Britanija)
vendula-machackova-digipharmaday.png
Pastaruosius 11 metų Vendula Machačkova dirba kompanijoje „Pears Health Cyber“, kurios veikla – rinkodaros ir skaitmeninės komunikacijos modulių sveikatos priežiūros ir farmacijos sritims kūrimą.

„Kaip sukurti e-sprendimus, patrauklius gydytojams ir jų pacientams?“
Vendula Machačkova

International Business Strategy and Operations Manager, Pears Health Cyber (Čekija)
dr-janos-penzes-digipharmaday.jpg
Turėdamas daugiau nei 10 metų įvairių farmacinės rinkodaros pozicijų patirtį, Janos Pénzes kompanijoje „Gedeon Richter“daugiausiai dėmesio skiria efektyviam ir tinkamam skaitmeninių įrankių diegimui.

„Skaitmeninis mąstymas farmacijoje: kaip sujungti teoriją ir praktiką?“
János PÉNZES MD

International eMarketing Manager Gedeon Richter Plc (Vengrija)
petra-jantti-digipharmaday.png
Petra ir jos komanda kartu su farmacijos kompanijomis skaitmenizuoja įvairius projektus, tam, kad padėtų pacientams siekti nustatytų sveikatos tikslų.

„Į pacientus orientuotas procesas. Kaip pakeisti sveikatos priežiūros rinką?“
Petra Jäntti

CEO&C0-founder, Kaufmann/Noona Healthcare (Suomija)
igor-gnot-digipharmaday.jpg
Medikas pagal išsilavinimą, Igor‘is sukūrė daugiau negu 250 įvairių sveikatos priežiūros srities mokomųjų, daugiakanalės rinkodaros ir reklaminių projektų.

„Kaip suderinti medicinos, IT ir rinkodaros žinias, kuriant skaitmeninius projektus?“
Igor Gnot

Partner, Connectmedica (Lenkija)
marcin-urbanowski-digipharmaday.jpg
„QuintilesIMS“ komercijos direktorius Marcin Urbanowski gali didžiuotis 15 metų patirtimi farmacijoje – nuo rinkos tyrimų analizės iki pažangių rinkodaros technologijų diegimo.

„Daugiakanalės rinkodaros kampanijų galimybė išmatuoti efektyvumą.“
Marcin Urbanowski

IMS Health Technology Solutions (Lenkija)
patu-antunes-digipharmaday.jpg
Turėdama žurnalistinį išsilavinimą, Patu Antunes ypatingą dėmesį skiria žaidimizacijos naudojimui, siekiant sveikatos apsaugos ir socialiai atsakingo verslo plėtros tikslų.

„Žaidimizacija sveikatos priežiūroje: praktiniai taikymo aspektai.“
Patu Antunes

Marketing & Growth Manager, PlayBenefit (Ispanija)
gintare-jarasiune-digipharmaday.jpg
Gintarė kuria pokytį specialistų bei medicinos paslaugas teikiančių įstaigų požiūryje į virtualios erdvės kuriamas grėsmes ir siekia atskleisti galimas naudas. Kuria erdvę, kuri bus pirmas pasirinkimas renkantis gydytoją bei gydymo įstaigą, remiantis pačių gydytojų aktyvumu virtualioje erdvėje.

„Kai pacientai vertina gydytojus: objektyvumo paieškos internetinėje erdvėje.“
Gintarė Jarašiūnė

Enterprenerė, platformos pincetas.lt vystytoja
audrius-luciunas-digipharmaday.jpg
Audrius Lučiūnas yra kompanijos „9 LINE“ (www.gerilesiai.lt), prekiaujančios medicinos priemonėmis internetu, įkūrėjas ir vadovas. Pagal išsilavinimą – IT specialistas, pagal prigimtį – prekybininkas. Žino, kaip sėkmingai perkelti savo farmacinę prekybinę veiklą į internetą.

„Rinkodaros komplekso 4P praktinė transformacija skaitmeninėje erdvėje.“
Audrius Lučiūnas

Įkūrėjas ir vadovas, 9Line / gerilesiai.lt

DIGIPharmaDay 2015

christian-stehle-digipharmaday.jpg
Daugiau nei 19 metų patirties farmacijos ir IT srityje. Dirbdamas su gyvybės mokslų pramonei skirtomis skaitmeninėmis programomis sukūrė daugiau nei 800 skaitmeninės rinkodaros iniciatyvų.

„Kas yra daugiakanalė rinkodara
farmacijoje. Praktiniai patarimai ir triukai.“

Christian Stehle

Multichannel Management Services, Austria
martina-svobodova-digipharmaday.jpg
Farmacinės rinkodaros srityje dirba beveik dešimt metų. Takeda kompanijoje Martina atsakinga už Čekijos, Slovakijos, Vengrijos, Slovėnijos ir Kroatijos rinkų daugiakanalę ir skaitmeninę rinkodarą.

„Patarimai diegiant daugiakanalės rinkodaros sprendimus kompanijoje.“
Martina Svobodova

Multichannel and Digital Manager, TAKEDA, ECE
dr-janos-penzes-digipharmaday.jpg
Farmacijos srityje karjerą pradėjo kaip klinikinių tyrimų koordinatorius. Yra dirbęs su daugumos terapinių sričių produktais bei jų gyvavimo ciklų projektais.

„Aplikacijos ir išmanieji įrenginiai, didinant pardavimus ir motyvuojant atstovus.“
János PÉNZES MD

International eMarketing Manager Gedeon Richter Plc.
inga-strehlow-digipharmaday.jpg
„Pears Health Media“ farmacinės rinkodaros agentūros Berlyne įkūrėja. Fraunhoferio instituto Toksikologijos ir molekulinės biologijos fakulteto molekulinės imunologijos mokslų daktarė.

„Kaip pasiekti gydytojus? Išmanieji sprendimai ir pritaikymas atskiroms rinkoms.“
Dr. Inga Strehlow

Member of the Board, Pears Health Media, Germany
marcin-urbanowski-digipharmaday.jpg
„IMS Health Technology Solutions“ komercijos direktorius Marcin Urbanowski gali didžiuotis 15 metų patirtimi farmacijoje – nuo rinkos tyrimų analizės iki pažangių rinkodaros technologijų diegimo.

„Daugiakanalė rinkodara: kaip praktiškai orientuotis į klientą ir
suteikti vertę kompanijai?“

Marcin Urbanowski

IMS Health Technology Solutions (Lenkija)

Sertifikatai