Farmacinė rinkodara: skaitmeniniai kanalai be tiesioginio bendravimo negali veikti sėkmingai

Šių metų rugsėjo 28 dieną vyks jau trečiasis, vienintelis specializuotas forumas Baltijos šalyse „MEDMarketingDay 2017“, sutrauksiantis sveikatos, farmacijos ir medicinos verslo sprendimų priėmėjus iš Lietuvos ir kitų šalių. Kasmet į renginį atvyksta farmacinės srities pardavimų ir rinkodaros pranešėjai, besidalinantys naudinga patirtimi ir įžvalgomis.

Vienas jų – tai Mikkel Arnoldi iš Danijos, „Vertic Healthcare” vadovas, kuris padeda farmaciniams prekių ženklams kurti daugiakanalės rinkodaros strategijas, taktinio įgyvendinimo planus ir veiksmus, padedančius pakeisti gydytojų, pacientų ir jų artimųjų žinias, požiūrį ir elgseną.

Kai egzistuoja begalė rinkodaros kanalų, iškyla problema, kaip tinkamai pasirinkti ir sukurti taktiką, kuri geriausiai užtikrintų ir paveiktų tikslinės auditorijos elgseną? Mikkel Arnoldi atskleis šią svarbią temą, papasakos apie efektyvų produkto įvedimą – nuo įžvalgų iki strategijos ir įgyvendinimo.

Mikkel Arnoldi („Vertic Healthcare“)

„Savo pranešime pristatysiu geriausią praktikos pavyzdį, kurį naudoja didžiausi farmaciniai prekių ženklai. Pasidalinsiu praktiniu 3 žingsnių modeliu, kurio rezultatas – kūrybinis daugiakanalės rinkodaros veiksmų planas, sprendimai, pagrįsti giliu supratimu apie pacientus ir gydytojus bei efektyvi prekės ženklo strategija, kuri leidžia pateikti tinkamą žinutę reikalingam asmeniui teisingu kanalu ir laiku,“– pasakoja Mikel Arnoldi.

Pasak pranešėjo, šiandien neįmanoma įgyvendinti sėkmingos kampanijos nepanaudojant skaitmeninių įrankių. Tai gali būti elektroniniai laiškai, reklama išmaniuosiuose įrenginiuose ar internetinis puslapis iš kurio bus galima parsisiųsti papildomos medžiagos. Iš kitos pusės skaitmeniniai kanalai negali būti naudojami išimtinai be tiesioginės komunikacijos. Pakeisti gyvą bendravimą skaitmeninėmis priemonėmis vis dar labai sudėtinga.

Didieji duomenys: naudingi realios situacijos sprendimui

Mikkel Arnoldi savo pristatyme apžvelgs kaip „didieji duomenys“ gali padėti suprasti ne tik klientus, bet ir konkurentus. Mikkel taip pat pristatys modelį, kaip atlikus tų duomenų analizę susidėlioti rinkodaros planą savo produktui. „MEDMarketingDay 2017“ forumo dalyviai taip pat bus supažindinti su 3 atvejo analizėms, kada „didieji duomenys“ padėjo sukurti konkrečias skaitmenines rinkodaros taktikas. „Didieji duomenys gali sukurti į klientus orientuotą daugiakanalę strategiją bei vykdymo planą“, – įžvalgomis dalinasi pranešėjas.

Sveikatos, farmacijos ir medicinos rinkodaros forumas MEDMarketingDay 2017 – jau rugsėjo 28 d., Vilniuje, konferencijų centre „Radisson BLU Lietuva“. Informacija: http://www.medmarketingday.lt

Tautvydas Musteikis